Eye on Retail is uw partner voor het verschaffen van inzichten rond de tevredenheid van uw klanten en met het bouwen van actieplannen om klantloyaliteit te verhogen. Dit kan o.a. door Mystery Shopping, Testaankopen en het afnemen van Klanttevredenheidsenquêtes.
Eye on Retail is actief op de verkoopafdeling maar ook de Kassa, Serviceafdeling, Logistiek, After Sales, Calling en Mailing. Op deze manier krijgt u een volledig beeld van de Customer Journey.
Elke klant ontvangt een eigen Real-Time Op Maat Dashboard wat te raadplegen is via laptop, Tablet of Smartphone waarop de totaascore per bezoek zichtbaar is maar ook per afdeling en zelfs per medewerker. De onderliggende rapporten van de Mystery Shoppers zijn eenvoudig te downloaden.
Maakt u uw klanten blij en tevreden? Deze vraag is eenvoudig te beantwoorden met de Net Promotor Score. Aan de hand van elke individuele ervaring met één van uw medewerkers volgt er een NPS score. Ook deze score is zichtbaar in uw dashboard.
Eye on Retail rapporteert u de resultaten van elk bezoek dezelfde dag. Waarom dezelfde dag?
Alleen dan heeft het echt waarde.
Klik op het logo om de website te bezoeken voor meer informatie.